9 Haziran 2013 Pazar

NBA FİNALLERİNE KISA BİR GÖZ ATIŞ

Uzun zamandır yazılarıma devam edememiş olduğumu fark ediyordum son günlerde. Play-off ilk turlarının ardından, Indiana- Miami, Memphis- San Antonio serileriyle beraber; ilk turda büyük keyifle izlemiş olduğum Houston- Oklahoma serileri dışında beni koltuğa bağlayan sebepler bulamadım açıkçası. Her geçen sene basketbol kalitesinin düştüğünü gözlemleyerek, belirli serilerin ve takımların izlenebilir hale geldiğini düşünüyorum. Büyük onynayan takımlar ve seyir zevki yüksek takımlar diye ikiye ayrılıyor bunlar bende. Bir de tutkunu, fanatiği olduğum Washington Wizards maçları tabi...
Sözü çok uzatmadan NBA Finallerine değineceğim. Aslında bu final eşleşmesi beni hiç şaşırtmadı ve daha ilk turlar oynanırken, bu serinin gerçekleşeceğinden adım gibi emindim. Sonucu da 4-3 Miami alır diye tahmin ediyordum. Şu an 1-0 geride olan taraf Miami olsa da, halen bu düşüncemin arkasındayım. San Antonio ilk maçı alarak avantajlı duruma geçti ve Wade, Bosh ikilisinden istenen katkı halen gelmiyor. Lebron'un zorla finallere kadar sürüklediği Miami'nin, Wade- Bosh gibi isimlerin olumlu katkı vermesinin yanında, Ray Allen, Mike Miller ve diğer kilit oyuncularının devreye girmesi gerekiyor. Ben halen 4-3 Miami alır diyerek ilk maçın ardından ortaya çıkan görüntülere göz atalım diyorum. Bu arada, bu sezonki NBA Finalleri reyting olarak da pek olumlu işaretler vermiyor. Geçen seneki reytinglere göre yüzde 12 düşüş yaşamış ilk maçın televizyon istatistikleri. Ve bunun yanında son 2 seneye baktığımızda ise; geçen sezon 16,2 milyon görüntülenme söz konusu iken, 2011 yılında 15,2 milyonmuş bu rakam. Bu sezonki rakam ise, 14,2 milyonda kalmış...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder