24 Nisan 2013 Çarşamba

BATI'DA UFAK HESAPLAŞMALAR


Açıkçası seyretmeyi sabırsızlıkla beklediğim tek Play-off serisi olan Houston - Oklahoma eşleşmesinin 2. maçının başlamasına, yarım saat kaldı. İlk maçı beklendiği gibi kazanmasını bilen Oklahoma ekibinin ezici bir üstünlüğü vardı ve Play-Off'ta kimseyi hafife almayacaklarını da göstermiş oldular. Bildiğimiz gibi James Harden'ın sezon başında takas edilmesinin ardından Oklahoma ve Houston'ın, takas sonrası neler yapacağı merak konusu olmuştu. Takas, sezon içinde gördüğümüz gibi, iki takımın da işine yaramış oldu ve normal sezonun sona ermesiyle de, iki takım Play-Off döneminde eşleşerek, seyir zevki yüksek bir seri izletme şansı doğurdular bizlere... Harden'ın daha etkili olmasını beklediğim bu serideki ilk maçı, 120- 91'lik ezici bir sonuçla Oklahoma kazanmıştı. Serinin tüm maçlarının bu şekilde kolay sonuçlarla son bulmasını beklemiyorum ve Rockets'ın en azından 1-2 maçlık galibiyet çıkarmasını bekliyorum. Seriyi 4-2 Thunder alır diye tahminde bulunarak, diğer Batı eşleşmelerinden Lakers- Spurs maçının da, bu gece 4.30'da başlayacağını hatırlatmak istiyorum. Bu serinin ilk maçını da, beklendiği üzere; 91- 78 gibi düşük ve savunmaların konuştuğu maçta, Spurs üstünlüğü hakim olmuştu. Kobe'nin olmadığını tekrardan hatırlatarak, San Antonio'nun 4-1 veya 4-2 şeklinde seriyi geçeceğini düşünüyorum.
Doğu'da ise, Atlanta- Indiana serisinin 2. maçı 2.30'da oynanacak ve bu serinin de çok uzayacağını düşünmüyorum. İlk maçı 107-90'lık skorla geçen taraf; Indiana Pacers olmuştu.
Gecenin ilk serisi Houston - Oklahoma olduğu için, James Harden'dan kısa görüntüle yazıya son veriyorum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder