7 Nisan 2013 Pazar

MAGIC JOHNSON VE OĞLU EJ

     NBA'in en unutulmaz oyuncularından bahsetmeye kalkışırsak, birçok dev isimden bahsedebiliriz. Birçoğuna göre ilk isim Michael Jordan olacaktır tabi ki. Larry Bird, Hakeem Olajuwan, David Robinson, Scottie Pippen, ve biraz daha eskiye gidersek; Wilt Chamberlain, Kareem Abdul-Jabbar, Julius Erving ve daha nicelerini de sayabiliriz. Magic Johnson da, gerek fiziksel özellikleri, gerek saha görüşü, ve muazzam pas yeteneği ile bir zamanlara tamamen adını yazdırmıştı. O döneme damgasını vurmuş, şöhretler müzesine seçilmiş ve halen büyük saygı duyulan oyuncular arasında daha fazla isime de değinebiliriz ama, geçtiğimiz günlerde bolca konuşulan bir duruma değinmek istedim ben de. Magic Johnson'ın, tesadüf eseri karşılaştığım bir görüntüde TMZ adındaki bir kanalda televizyon yayınına çıkmış olduğunu gördüm. İzlemiş olduğum görüntüde bahsedilen olay, oğlunun eşcinsel oluşu ve oğlunun bu tercihi üzerine ne düşündüğü soruluyor direkt olarak. Magic Johnson ise, bu durumdan uzun süredir haberdar olmadığını, fakat oğluna ve seçimine büyük saygı duyduğunu dile getiriyor.

Seçimler ve tercihler konusunda, kesinlikle saygılı ve dürüst olmak gerekir diye düşünerek, Magic Johnson ve  20 yaşındaki oğlu EJ'i ben de destekliyorum. Ve ne olursa olsun, saygı duyulması gereken, hassas bir konu olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder